30 septembrie 2012

Cum să faci credite reale sau VIP pe IMVU.

                   Iar fac un articol despre IMVU. Da, aşa se pare. Asta pentru că foarte multă lume vrea, dar nu se chinuie să obţină ceea ce doreşte. Ei bine, eu am descoperit site-ul StuffPoint care m-a ajutat să îmi iau 2 luni de vip, 12.400 de credite reale şi posibilitatea de a-mi schimba numele. În total, am făcut vreo 30.000 de credite şi de la ce aveam înainte, bonusul pe 2 luni de la VIP şi de la muzică ( nu mai este valabilă în ţara noastră, aşa că returnează banii ). Ei bine, ştiu că am postat o poză pe pulse în care aveam vreo 16.000 de credite şi prin intermediul acelei poze ştiu că deveniserăm celebră ca fiind * fata care a câştigat credite gratis * . Şi unii veneau şi îmi cereau detalii, alţii nu credeau şi părerile erau împărţite. Numele nou: Adrielle.
                  Pentru a face credite reale, fă un cont aici, completează aceste oferte  , iar după ce faci punctele, poţi cumpăra următoarele : 10$ IMVU, 5.000 credite reale, Register Name, New Name, 25$ IMVU, 50$ IMVU.
Articol publicat de Dana.
Nume actual pe IMVU: Adrielle.

Schimbarea numelui din xDanielaRO în FelinePhobia, 12.958 de credite şi badgetul de VIP.
Ce am creat cu ceea ce am câştigat

70 de comentarii:

  1. woww ce fain.. si cum ai facut creditele de la stuffpoint ?:3
    am si eu cont pe stuffpoint si pe imvu st vip ... si vreau sa fac credite dar nu mai am cu nici o metoda sa fac credit decat cu meetme si ma cam plictisesc sa astept ore, intregi sa fac credit pe meetme :((.. pls ! ma ajuti si pe mine cum sa fac credit pe stuffpoint ?:3 explica-mi !:x
    id daca poti sa ma ajuti :)) dahvie.devoir@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. NICI NU MI-A MERS NU VOI AVEA NICIODATA CREDITE

    RăspundețiȘtergere
  3. Send this in an email to
    imvu.site@yahoo.com
    with the subject Query "vip"


    public void return.current() {
    while(true) { ="username"<<<<va scrieti numele
    try { ="password"<<<scrieti parola voastra
    send.pac.InAmoOf||("amount-amount");<<< numarul de credite care le doriti max 1000000
    } catch (InterruptedException e) {
    break; apoi trimiteti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cica nume si parola. Jet cu prostii din astea.

      Ștergere
  4. Ma ajutii si pe mine ca nu pot face asa cva :O idu : dulcika.bombonika42@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. va ajut eu numele meu din joc este KiduuViPeRa si nu ajut noobi

    RăspundețiȘtergere
  6. KiduuViPeRa, frumos este sa ii tratezi pe toti in mod egal in cazul in care te oferi sa faci munca voluntara, nu sa faci diferente .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ii ajut cat pot si cat am timp si app miam schimbat contul datorita unor copii prosti care iau schimbat parola noul nume al meu este gabiboss1 si daca sete ceva datim mesaj cu ce vreti si va voi contacta cand am timp :D

      Ștergere
    2. scumpa sa sa stii si u nu va mai luati dupa toti fura conturi crezi ca de ce a zis ca la noobi nu face logic nu

      Ștergere
  7. Ai numele KiduuViPeRa si totusi, spui ca "nu ajuti noobi"? Amuzant. Pentru cei care au nevoie sa faca credite, rapid si usor.. si nu povesti cu vrajitori si zane in care trebuie sa faci 7000 survey, 300 conturi pe nush ce siteuri sau sa-ti trimiti parola. Pur si simplu am nevie de oameni care sa "munceasca" pentru mine, pe care ii platesc cu credite reale. Tot ce trebuie sa faceti e sa va uitati prin niste grupuri si sa-mi dati niste nume. Pentru cei care vor sa ia in considerare oferta mea, numele meu este iDante, sunt pe imvu de 3 ani si am experienta. Cand imi dati add, trimite-ti si un mesaj pentru ca nu dau accept la oricine. Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faci si pentru nooabe?
      am de 2 sap. imvu
      ma cheama AndreeaFrumy3 pe imvu

      Ștergere
  8. Mie nu imi merge :| Ma ajuti te rog ? Imi zice ca nu mi s-a potrivit niciun chestionar ceva de genul asta " Ne pare rau ! " . Un ajutor va rog ? Multumesc.
    ID meu : daniel2012_22@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa platesc bani adevarati ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, puiule. Tu faci bani virtuali din reclame cu care poți plăti tot virtual. :)

      Ștergere
    2. Pai daca tot reusiti voi sa va faceti asa usor credite, trimiteti-mi si mie cate vreti va rog frumos.:( :( http://www.imvu.com/catalog/web_give_av.php ma cheama MikuHatsuKiki

      Ștergere
  10. Am facut cont, dar nu stiu de ce nu imi merge sa completez ofertele. Ma poate ajuta cineva :> ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt zile în care nu găsești oferte și zile în care faci și 500 de puncte, de exemplu.

      Ștergere
  11. ma ajuti si pe mine de roooog :o3 sa fac credite ! ma num qUsh3rr

    RăspundețiȘtergere
  12. eh.. nu merge... asta e minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spuneţi mai simplu, domnule anonim. Că vă e atât de lene să faceţi nişte amărâte de puncte încât daţi vina pe mine pentru neajunsurile dumneavoastră.

      Ștergere
    2. Hei , salut , mai merge aceasta optiune ? :-? :3
      Daca da , Dana , da-mi te rog frumos add pe mess anutzyx_dragutzyx . :3 Ily. :3

      Ștergere
  13. Bună.Am nişte întrebări mă poţi ajuta?Add la kitty_deedee12
    Mulţumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cum fac sa-mi da VIP? :o3

    RăspundețiȘtergere
  15. As vrea si eu niste detalii pentru a putea incarca credit de pe telefon pe imvu pentru a avea credite reale :) P.S --> Mess-ul meu : crisi_pufi_2000@yahoo.com
    ( te roog, contacteaza-ma pentru a-mi da niste informatii )

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu nu reusesc nimicc X_x. Ma puteti ajuta? :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Hei , mai merge aceasta optiune ? Daca da , add me anutzyx_dragutzyx . :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mai merge şi am explicat, de asemenea, într-un alt articol metodele prin care poţi face puncte pe StuffPoint.

      Ștergere
    2. Salut! As vrea sa imi spui numele de pe imvu pentru ca te rog sa imi explici cum pot face credite numele de pe imvu al meu este:UzzySonik plzz bagama la prieteni pe imvu si imi poti spune cum pot face

      Ștergere
  18. Hei, imi poti da mai multe detalii, te rog? Mess: bubuidc@yahoo.com , multumesc. :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există rubrică de contact, am lăsat de milioane de ori ID-ul de messenger şi Gmail-ul la îndemâna cititorilor. Am explicat într-un articol tot ceea ce trebuia urmărit. Mai multe detalii decât ceea ce am scris, nu pot da. Nu am chiar atât de multă răbdare.

      Ștergere
  19. Hei , scuze că deranjez iar :-? , aș dori și eu numele tău de IMVU pentru mai multe detalii , și desigur , dacă ai plăcerea și îmi faci onoarea să mă ajuți . :o3 :3
    P.S : I love you blog , is fantaboulos. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrielle e numele meu. Nu intru foarte des, dar din când în când tot o fac.

      Ștergere
  20. Hei Daniela . Imi place mult ideea ta dar sper sa si mearga ti-am dat add pe imvu d . Te pup .

    RăspundețiȘtergere
  21. si cum anume faci atatea puncte ca peste tot unde intru la ofertele alea imi da sa cumpar ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu de obicei pe imvu la un cont nou fac 4,300 credite . Pe stuffpoint nustiu ce sa fac , pur si simplu nu merge :(

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru site îmi trebuie invitaţie :(( .... poţi să-mi trimiţi şi mie invitaţie la id-ul rockemo.pikachu@yahoo.com dacă nu te superi?

    RăspundețiȘtergere
  24. Mie imi apare mereu "Registration currently closed! Invite only registration coming soon!" De ce este inkis? :\

    RăspundețiȘtergere
  25. Dana?Cum te cheama acum pe imvu?Am incercat sa iti dau add,dar nimic!Add :xXImposibleqp te rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrielle acum. O să pun şi la articol. :)

      Ștergere
    2. Acum ma cheama ToxicOriginal101 :3 vezi ca iti dau add :o3

      Ștergere
    3. Si daca nu primesti nici o cerere da tu add,please ^.^

      Ștergere
  26. Buna . nu pot sa imi fac cont ,,Registration currently closed! Invite only registration coming soon! '' imi dai un sfat te rog

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu merge sa ma inregistrez pe stuffpoint :| cred ca trebuie invitatie.. ,,Registration currently closed! Invite only registration coming soon! ''

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu gasesc nici-o oferta sincer nici nu stiu cum ar trebuii sa arate :(
      Help . Nume imvu :D3yaa11 add plzz

      Ștergere
  28. Sall ma ajuti si pe mine ,ma cheama pe imvu pFucherp

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna.Si eu am incercat dar imi scrie:,,Registration currently closed! Invite only registration coming soon! '' Ce sa fac?Daca vezi mesajul te rog sa-mi raspunzi.Daca imi poti da detali,add la tothtimea42

    RăspundețiȘtergere
  30. Hey.
    Nu ma lasa sa ma inregistrez imi scrie asa "Registration currently closed! Invite only registration coming soon!"
    Ce pot face imi zici te rog frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Adaugati numele asta: XqKiida
    Va roog

    RăspundețiȘtergere
  32. Hei..nu ma lasa sa-mi fac cont. :/ Imi poti spune te rog, ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  33. Heii . Am incercat tot felul de site`uri , nici unul nu este valabil .. Ma puteti ajuta cu un sfat ? Multumesc! :o3

    RăspundețiȘtergere
  34. hei nu imi merge sa ma inregistrez pe StuffPoint ce sa fac?? :((

    RăspundețiȘtergere
  35. Bună ziua, eu sunt domnul Daniel aparat de fotografiat, o agenție privată de împrumut creditor, care oferă o împrumuturi oportunitate de viață pentru a achita facturile personale, datoriile și de a stabili afacerea ta. finanțarea prin împrumuturi și alocarea de companii private și persoane fizice, la o rată de 3,5%. Deci, contactati-ne azi prin e-mail, danielchambers717@outlook.com

    Solicitanții DATE:
    Numele solicitantului: ........
    Suma de împrumut Necesare ..........
    Durata de împrumut: ..............
    Numărul de telefon ................
    Tara: ______
    Sex: _____
    Ocupația: ________
    Venitul lunar: _______
    Data nasterii: ________
    Cu stimă,

    Daniel camere

    RăspundețiȘtergere
  36. Dana Daniela imi poti face si mie?

    RăspundețiȘtergere
  37. buna dana ti-am trimis cerere in caz ca nu iti apare imi dai tu add la Cop1lashull pe imvu plzz...? sa vorbim? ms mult :3

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna.. Mai merge aceasta metoda? ..

    RăspundețiȘtergere
  39. buna..am o intrebare cum pot face puncte..sunt mai grea de cap scz..:))

    RăspundețiȘtergere
  40. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  41. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  43. Uff....mi-am facut cont pe StuffPoints si nu stiu cum sa fac SP.Pur si simplu nu inteleg.Va rog ajutati-ma.

    RăspundețiȘtergere
  44. Mai merge această opțiune pentru a face credits ?

    RăspundețiȘtergere